×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25367 خبر
پیشرفت‌های علمی کشور در سایه تحریم حاصل شده است

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۹ دی با بیان اینکه پیشرفت‌ها و دست‌یابی به علوم و فنون در سراسر جهان در سایه تعاملات جهانی به وجود آمده است، اظهار کرد: در کشور ما دستاوردهای علمی در سایه تحریم‌ها حاصل شده است، زیرا تحریم‌ها سبب شد کشور با توجه به محدودیت‌ها به توان خود تکیه کند و روی پای خود بایستد.

وی اظهار کرد: علی‌رغم سنگ‌اندازی غربی‌ها، کشورمان در حوزه علمی کوتاه نیامده و توانسته است حرف‌های بسیاری در سطح اول جهانی در حوزه‌های مختلف برای گفتن داشته باشد.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه ۹ دی برکاتی هم برای نظام داشت، اظهار کرد: اگر ۹ دی نبود طومار فتنه‌گران، ضد‌انقلابی‌ها و سلطنت‌طلب‌ها پیچیده نمی‌شد.

این مسئول با اشاره به اینکه ۹ دی روز بصیرت، ولایت‌مداری و نفی استکبار است، ادامه داد: درس‌های ۹ دی برای فتنه‌گران موضوعی است که نباید به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش برای کاشتن بذر ناامیدی و نفاق در جامعه است، ادامه داد: باید با بیان عملکردها و دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب، بذر امید در جامعه به‌ویژه بین نسل سوم و چهارم انقلاب کاشته شود.

رحیمی با اشاره به اینکه از استقرار میز خدمت در نماز‌جمعه استقبال می‌شود، تصریح کرد: این کار سبب امید‌آفرینی و تقویت اعتماد عمومی بین مردم و مسئولان می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.