×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
مربی ایرانی برای تیم ملی بهتر است

به گزارش همنوا به نقل از فارس، حسین کلانی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح شده است گفت:حقیقت ماجرا این است که در چند وقت اخیر جلسه‌ای برگزار نشده که در آن شرکت کنم و در مورد حضور این مربی هم چیزی به ما نگفته اند.

وی افزود: کلینزمن بازیکن قدیمی تیم ملی آلمان و سرمربی این تیم بوده و در تیم ملی آمریکا هم مربیگری کرده است و تجربیات خوبی دارد ولی مدت‌ها است از او خبری نیست و خبری در مورد حضور وی در تیم های ملی نشنیده ام.

کلانی در خصوص اینکه حضور نفراتی مثل کلینزمن آیا می‌تواند به تیم ملی کمک کند یا خیر گفت:من اعتقاد دارم که مربیان خارجی به دلیل عدم آشنایی با زبان فارسی همیشه برای حضور در ایران مشکل دارند، به جز 8 سالی که با کی‌روش کار کردیم و تقریبا نتیجه گرفتیم در اکثر موارد دچار مشکل شدیم.البته اعتقاد دارم تیم ملی فوتبال ما دو بار توسط کی‌روش به جام جهانی رفته اما شاید با هر مربی دیگری هم بودیم به جام جهانی می‌رفتیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد:نظر من این است که مربیان ایرانی بهتر می‌توانند در تیم ملی کار کنند چون مربی خارجی در وهله اول باید پیچ و خم‌های فرهنگی را طی کند و مشکل ارتباطات خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه آیا در خصوص انتخاب مربی تیم ملی با اعضای کمیته فنی مشورت شده یا خیر گفت: من عضو کمیته فنی هستم و زمانی که حضور در این کمیته به ما پیشنهاد شد برای بحث ساختارسازی برنامه دادیم.از ما هم خواستند که کمک کنیم که تلاشمان همین است. ولی همانطور که گفتم در مورد مسائل ریز صحبتی با ما نشده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.