×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Wednesday 24 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25391 خبر
امکانات کشور برای توسعه و تعالی مهیاست

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نشست نخبگان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان مرند، اظهار کرد: ما باید به توسعه‌خواهی به عنوان گام اول توسعه توجه کرده و با عزم و اراده، به سمت قدم‌های بعدی که رسیدن به توسعه و حفظ آن است برویم.
وی به پیشرفت‌های بسیار در طول 40 سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: اگر ما به اطراف و حتی زندگی فردی خود نگاه کنیم می‌توانیم تغییر و تحولات عظیمی که به وقوع پیوسته را مشاهده کنیم و این طور نیست که برای رسیدن به توسعه ناامید باشیم.
پورمحمدی گفت: ما برای رسیدن به توسعه، باید با تدبیر و همکاری با یکدیگر، پیگیر حل مسائل بوده و منتظر معجزه نباشیم.
وی با بیان این‌که دشمن می‌خواهد همراه با تحریم‌های بیرونی، نارضایتی درونی در کشور را ایجاد کند، افزود: اگر نخبگان بخواهند و دست در دست هم دهند، امکانات برای تعالی و توسعه مهیا است.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت انتقال حساب‌های بانکی واحدهای صنعتی و تولیدی به استان، اعلام کرد: یکی از کارهای ما این است تا سرمایه خود را داخل استان حفظ کرده و از خروج آن جلوگیری کنیم.
وی عنوان کرد: مسائل و مشکلاتی که مطرح شد در همه شهرهای استان وجود دارد و ما باید دنبال شناخت مسأله که نیمی از حل مشکل است برویم.
وی با تاکید بر این‌که باید برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر تلاش کنیم، اظهار کرد: مهم‌تر از فقر اقتصادی، وجود فقر فرهنگی در جامعه است لذا مسائل فرهنگی را باید بیشتر مورد توجه قرار دهیم.
پورمحمدی یادآوری کرد: همه چیز در گرو خواست و اراده انسان است و ما اگر بخواهیم می توانیم شهرستان و استان را به توسعه برسانیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.