×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
بازخوانی و تحلیل فتنه ۸۸ در مناسبت‌ها، امری ضروری است

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در همایش گرامیداشت ۹ دی در مصلی امام خمینی(ره) تبریز، اظهار کرد: در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران روزهای مهم و به یادماندنی بسیاری ثبت شده است که یوم الله ۹ دی یکی از این روزهاست که توسط ملت قهرمان ایران خلق شد.
وی افزود: در ۹ دی سال ۸۸ ملت هوشیار و بصیر ایران بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل و همچنین با اهداف بلند و مقدس رهبری تجدید میثاق کردند و توطئه دشمنان انقلاب و نظام را نقش بر آب کردند.
نماینده ولی فقیه گفت: حضور پرشور و بیش از ۴۰ میلیونی ملت قهرمان ایران در انتخابات سال ۸۸ می‌توانست علاوه بر افزایش استحکام داخلی در افقی وسیعتر دامنه نفود جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی به عنوان یک کشور مهم و تاثیرگذار و الگوی مردم‌سالاری دینی به جهان ارایه کند، اما موضوعی که تاسف دوستان انقلاب و نظام را برانگیخت، وقایع شوم و تلخ پس از انتخابات بود که در قالب فتنه‌ای از پیش طراحی شده به مرحله اجرا رسید.
وی با بیان این‌که بارزترین نتیجه فتنه ۸۸ مواجه شدن نظام با مشکلات بین المللی بود، افزود: ماجرای فتنه ۸۸ نتیجه طراحی و برنامه ریزی طولانی مدت و بسیار پیچیده‌‌ی سرویس اطلاعاتی دشمنان قسم خورده نظام و در راس‌شان آمریکا بود که برخی عناصر داخلی نیز آگاهانه یا ناآگاهانه و یا از روی غفلت قطعات جدول دشمن را تکمیل کردند، از این رو ۹ دی را باید برای همیشه زنده نگه داریم.
حجت‌الاسلام آل هاشم در پایان تاکید کرد: به سردار غیب پرور خیرمقدم می‌گوییم که در این روز تاریخی، در شهر تاریخی تبریز که خانه عاشوراییان و شهر شهیدان محراب است، حضور پیدا کرده‌اند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.