×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
جهاددانشگاهی در مسیر اهداف خود، توفیقات خوبی کسب کرده است

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، محمدحسین فرهنگی با بیان این‌که جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی است که مانند سپاه، جهاد سازندگی و ... برای پیاده کردن ایده‌های انقلابی تشکیل یافته است، افزود: هدف از تشکیل این نهاد، این بود که در فعالیت‌های پژوهشی به ویژه در دانشگاه ها تاثیر بگذارد.
وی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ... اظهار کرد: نوآوری‌ها، ابتکارات و تربیت نیروی انسانی کارآمد و... جزو برنامه‌ها و اهداف جهاد دانشگاهی بوده و در این زمینه نیز توفیقات خوبی کسب کرده است.
وی با اشاره به ایده‌های ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف، متذکر شد: لازم است از برنامه‌های مختلف جهاددانشگاهی حمایت شده و فعالیت‌های این نهاد توسعه یابد، و همچنین سایر دستگاه‌های آموزشی و پژوهشی سطوح عالی نیز از این ایده‌های ارائه شده حداکثر بهره را ببرند.
 
بر اساس این گزارش ، مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ائمه جمعه سراسر کشور با ایشان با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی فرمودند:«مراجعه به جوان‌هایی که اهل ابتکار هستند از طرف دستگاه‌های دولتی جوانی مانند جهاد دانشگاهی زیاد شده است؛ دستگاه‌های خوبی که توانایی‌های زیادی دارند. این‌ها همواره منتظرند کسی به آنها مراجعه کنند و از این‌ها کار بخواهند. خیلی به ما شکایت می‌کردند که دستگاه‌های دولتی از ما کار نمی‌خواهند و کاری که ما تولید کردیم را از ما نمی‌خرند اما به حمدالله دل بریدن از بیگانگان باعث شده به این دستگاه‌ها مراجعه شود و یک جوشش درونی در کشور به وجود آمده است». 
 
جهاددانشگاهی در 16 مرداد ماه 1359 تاسیس شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.